18 Aralık 2009 Cuma

Carlos un Ardından



İlk onu 1998 de Fransada dünya kupasında gördüm ben yaşım gereği.Diğerlerinden daha kısa olan boyu ve hızı ile hemen göze çarpıyordu.EE nede olsa efsaneydi bu adam.O tarihten sonra kime dünyanın en iyi solbekini sorsanız yıllarca cevap hiç değişmedi.
Real Madriddede izledik onu.Kazanmadığı kupa kalmamıştı bu bücür Carlos un.Dışarıda top oynayan çocuklarabaktığınızda mutlaka onun isminide duyardınız...
2007 nin sıcak bir Haziran sabahı okula gittiğimde arkadaşım seslendi bana:
-Lan Emrah Carlos u almış Fenerbahçe..
O an bişi diyemedim.Dondum sanki o 5 saniye.Çünkü bir efsane,hayallerdeki solbek Fenerbahçeye gelmişti.Nitekim 2.5 sene doya doya seyrettik onu.Tecrübesiyle,sempatikliğiyle,liderliğiyle tam bir markaydı o...
Dün onu Fenerbahçe den uğurlarken aklıma bunlar geldi.Acaba onun gibi kariyerli biri gelecekmi acaba?? Sanmıyorum ... Yolun açık olsun Roberto.Herşey için teşekkürler Obrigado Amigo :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder