18 Aralık 2009 Cuma

MELEKLERİN SÖZÜ VAR




Geçen yazılarımdan birindede bahsetmiştim size bu kızlardan.Artık onlara ne denebilirki.Hırs,İstek,Mücadele,Kazanma arzusu herşey var bu kızlarda.Tüm oynadıkları resmi maçları sayarsak sadece 2 set verdiler.Şampiyonlar liginde 3 maçıda 3-0 kazandılar.Hemde Dinamo Moskova gibi bir ekibi Rusyada 3-0 yenerek...
Dünkü maçtan sonra tribüne geldiler.Kendileri taraftarlara bir beste yapmış,onu söylediler:
Bu dillerde bizler hep beraber‚
yenilgiler galibiyetler‚
güzel günler çok yakında bekler‚
söz veriyor melekler...
Gerçekten gözlerim doldu o an.Çünkü ben bu kadar taraftarla kimyası mükemmel olan bir takım görmedim.Onlar herşeyin en iyisine layık ve tüm başarılarada.Üstelik ben 3 kupayıda alacaklarına yürekten inanıyorum.Çünkü meleklerin sözü var ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder