3 Mart 2010 Çarşamba

BE LİKE MİKE !!


'ı can accept failure,but ı can't accept not trying'

Yenilgiyi bozgunu kabul edebilirim ama denememeyi kabul edemem...

Aslında onu anlatan en iyi cümlelerden biri bu.Ben hayatımda onun kadar kaybetmekten nefret eden,kazanmak için herşeyi yapan bir adam görmedim.Evet o adam Micheal Jordan dı.Nam-ı Diğer Majeseteleri...

Jordan daki bu kişilik daha küçükken kendine hayran bıraktırırdı bana.Sokaktaki küçük çocuklar basketbol oynarken tek bir idolü vardı:Oydu.Spor özetlerinde onun bir hareketini bir sayısını izler onu taklit etmeye çalışırdım.

Aslına bakarsanız Mike ın en takdir edilesi yanı kim ne derse desin asla ama asla yılmaması,vazgeçmemesiydi.Efsane koç Phil Jackson Mike ı şöyle anlatıyor:Mike ilk geldiğinde herkes onun şutunun zayıf olduğunu ve savunması olmadığını söylerlerdi.O kadar çalıştıki yılın savunmacısı ve en isabetli 3 lük atan ismi oldu'

Aslında onu izlerken her zaman bir mesaj verirdi.Sizde vazgeçmeyin başarabilirsiniz,sizde inandığınız şey için savaşın.Gözlerinden bunu anlardınız Mike ın...Sanki yaptığı her işi başarmak için doğmuştu.Kendiside farkındaydı.'Herkes Micheal Jordan olmak için çabalıyor,ben ise her gece çıkıp Micheal Jordan olduğumu kanıtlamak zorundayım'

Sonuçmu :) 6 şampiyonluk,sayısız sayı krallığı,sayısız rekorlar,normal sezon all star ve final mvplikleri...İşte Jordan olmak böyle birşey.

Önemli olan bence Hayatta Mike gibi olabilmek.Yenilgiyi kabullenmeden her zaman birşeyler için çabalamak ve başarmak.Yani onun gibi olmak BE LİKE MİKE ;)

Sonuçta bizler onuz izleyerek büyüdük,ondan bişeyler kapmışızdır değilmi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder