24 Ekim 2009 Cumartesi

MELEKLER VE DREAMLER



Türk sporunda hiç bir zaman böyle bir dream team kurulmadı bence.Kimdenmi bahsediyorum.Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol Takımından... O kadar organizeler o kadar iyi oynuyorlarki keyif alıyorsunuz.Hem güzel görünüşleriyle hemde oyunlarıyla ışıldıyorlar sarı melekler adeta.Bunun içinde blogumda bu meleklerden söz etmek istedim.
Bir hafta önce ligin kalburüstü takımlarından biri olan ezeli rakip gs ile karşılaştılar.O kadar rahat kazandılarki adeta dalga geçerek.Rakibe 3 sette 50 sayı bile vermeyerek..

Dünde Eczacıyla karşılaştılar.Dedim heralde biraz zorlanırlar.Ne gezer :) Şampiyonlukta en büyük rakiplerini gene rahat bir oyunla 3 0 yendiler.

Takım adeta bir yıldızlar karmasını andırıyor.Meleker sanki yıldıza çıkmış gibi :D Gamova,Nati,Naz,Çiğdem,Eda,Seda ve daha diğerleri...Gerçekten voleybolun Barcelonası kurulmuş.

Bu çarşamba Ankarada süper kupa maçları var Eczacıyla.Gitmeyi düşünüyorum.Onları desteklemek bu sene hepimizin görevi olmalı.Her maça gitmeliyiz durumumuz elverdiğince..Çünkü bu Melekler Dream Team olarak rüyayı gerçekleştirmeye çok yakınlar.Bir Şampiyonlar Ligi Kupası ülkemize gelebilir.

Bu takımı oluşturan Fenerbahçe Yönetim Kurulu ve Sayın hemşerim Mehmet Ali Aydınlar a ne kadar teşekkür etsek azdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder